SE-KONCERNEN OG NORDJYSK ELNET OM SAMARBEJDET MED COMMENTOR: “VIRKELIG PROFESSIONELT”

SE-KONCERNEN FIK DIGITALT REGISTRERINGSSYSTEM Commentor ConsiderITdone

Samarbejdet mellem SE-koncernen og Commentor, efterlader Jens Elung Jensen, projektleder, med en melding, der ikke kan tages fejl af: “Vi har helt sikkert været tilfredse, det må jeg sige. Det har været godt lige fra start til slut.”

En af Danmarks største energikoncerner, SE, skulle i samarbejde med deres nylige fusionerede selskab, Nordjysk Elnet, have udviklet et digitalt registreringssystem. Løsningen skulle sikre kunderne en hurtigere og nemmere måde at indberette elforbrug på.

SAMARBEJDE MED FÆLLES FORSTÅELSE

Med afsæt i Nordjysk Elnets ønsker, gik Commentors erfarne udviklere til værks. Samarbejdet var baseret på fælles forståelse for opgaven og målet om en stabil løsning. Et stykke arbejde, som Jens Elung Jensen vurderer som:

“Virkelig professionelt, og de havde en god forståelse for opgaven – så det kørte bare.” Han fortsætter og understreger: Det har været godt lige fra start til slut – fra de indledende samtaler til det endelige produkt.”

VÆRDIBASERET LØSNING MED HØJ PERFORMANCE

Ifølge Jens Elung Jensen var målet for den nye digitale løsning, som SE-koncernen og Nordjysk Elnet skulle have lavet, bl.a. at deres kunder skulle have et system, som var intuitivt og spare dem tid, men samtidig levere hurtig data feedback til selskabet.

Til et af de vigtigste krav, som var nedsat af SE, siger Jens Elung Jensen: En af de ting der var vigtigst var, hvor hurtigt systemet performede. Jeg synes, man skal forvente at performance er i orden. Jeg var nervøs for, om den var dårlig, men det var den ikke. Den var bare i orden og det var meget positivt. Alt i alt var det som vi forventede – vi har haft et godt samarbejde og fået en god løsning, som blev afleveret til tiden.”

Jens Elung Jensen, SE

Læs mere om SE-koncernen

SKAL VI HJÆLPE DIG MED DIN NÆSTE OPGAVE ?