Maintenance
Vedligehold af applikationer
[wp-video-popup id=”akl” video=”https://www.youtube.com/watch?v=Q6FqYdpWnu4″]
Vi tilbyder vedligehold af forretningskritiske applikationer, hvor vi enten overtager eksisterende applikationer eller udfører vedligehold af applikationer, vi har udviklet for jer.
Vi begynder altid med at analysere applikationen på et overordnet niveau, så vi kan skabe os et billede af det fremtidige samarbejde med et pris- og tidsestimat. Efterfølgende påbegyndes transitionsfasen, hvor vi afdækker den enkelte applikation og gør klar til at overtage den. Det sker først, når vi har et fuldt overblik over applikationen, så vi kan sikre, at der er en garanti for, at vi kan overtage ansvaret. Vi kommunikerer over ét fælles værktøj, så I som kunde altid har et fuldt overblik over vores arbejde. Hos commentor er tryghed i vedligeholdelsesprocessen essentielt for et godt samarbejde.
Vi hjælper både private kunder med applikationer, der er forretningskritiske i form af en stor mængde brugere eller økonomisk tunge investeringer, samt kunder inden for det offentlige, hvor der køres med klare standarder for, hvordan applikationsvedligehold for deres applikationer skal varetages.
AMS Core er basen for Application Management. Commentor håndterer kildekode, backup, versionsstyring, bug tracking og change requests. Inkluderet er vedligehold af udviklings- og testmiljø samt styring og behandling af alt dokumentation omkring løsningen, Commentor har leveret.
Vi ved, at videnssikring er essentielt for jer som kunder i forhold til at kunne ændre i applikationer. Hos Commentor garanterer vi, at der som minimum altid er tre udviklere, der har kendskab til jeres applikation. Det gør, at I altid kan få kontakt til nogen, der har en detaljeret indsigt i jeres system.
Med telefonsupport hos Commentor har I mulighed for at kontakte os indenfor vores åbningstid og modtage supportydelser. Vælg en Service Level Agreement, hvis I har spørgsmål eller brug for hjælp.
Hos Commentor har I desuden mulighed for telefonisk hotline 24/7, 365 dage om året. Derved er I altid sikret support, ved et konkret lokalt problem, der kræver hurtig respons.
Her opnår I driftsovervågning af komponenter og moduler, hvor Commentor overvåger jeres kritiske proceselementer i applikationen. Det betyder, at løsningen automatisk kan initiere et incident direkte til vores hotline. Det gør, at vi har mulighed for at tage hånd om et problem, allerede inden nogen oplever det. Her er I således altid opdateret og præsenteres for forbedringsforslag og nye muligheder, hvis der forekommer opdateringer i relation til det system, jeres løsning kører over.
Læs mere om Application Management Service hos Commentor.
Overlad jeres applikationsvedligehold til Commentor, således I kan fokusere helt holdent på jeres kerneforretning. Vi har specialiserede udviklere til at afdække jeres behov, når der er brug for det. På den måde sparer i omkostningen inhouse og sikrer de nødvendige ressourcer på det rigtige tidspunkt.
“Commentor er blevet valgt til at være ansvarlig for Application Management Service (AMS). Aftalen indebærer, at Commentor er ansvarlig for overordnet styring, koordinering og kvalitetssikring af de forskellige leverandørers arbejde. “ Læs hele casen her.
Læs mere om vores andre services vi tilbyder hos Commentor: Discovery & Implementation.
Uanset om jeres systemintegration er ved at blive designet, er under udvikling eller allerede kørende i produktion, kan Commentor A/S hjælpe jer. Vi sørger for, at løsningen matcher jeres behov og løbende kører med høj driftssikkerhed. Undervejs holder vi hele tiden kontakten så uforudsete hændelser løses bedst og hurtigst muligt.
Så kan I “consider IT done”.
Tlf. +45 22 28 13 74
E-mail
Tlf. +45 30 64 65 71
E-mail