Om portalløsninger
Målet med portalløsninger kan blandt andet være at forbedre kommunikationen mellem jeres virksomhed og jeres kunder, medarbejdere eller samarbejdspartnere. Det kan også være, at jeres virksomhed ønsker at minimere de interne ressourcer, I bruger på kommunikation, eller at I vil levere nye data eller informationer til jeres medarbejdere eller kunder. Fordelene ved portalløsninger er mange og ses både internt og eksternt i organisationen.
Uanset, hvad formålet med en portal er, kan vi udvikle en løsning, der passer til jeres behov. Vi udvikler portalløsninger i form af f.eks. intranet, ekstranet og selvbetjeningssystemer. Vores kompetencer inden for integration og workflow gør os i stand til at levere jer et komplet produkt, der er skræddersyet til jeres virksomhed, så jeres kommende portalløsning vil skabe varig værdi.
Optimeret kundeservice gennem portalløsninger
Med en kundevendt portal kan I optimere jeres kundeservice og være tilgængelige for jeres kunder døgnet rundt. Jeres kunder forventer, de kan blive betjent online, og at de ikke behøver sidde i lange telefonkøer, når de skal have besvaret deres spørgsmål. En kundeportalløsning kan eksempelvis fungere som en selvbetjeningsløsning, som giver jeres kunder mulighed for at tilgå information om jeres virksomhed, jeres produkter eller services uanset, hvor de er, eller hvornår de skal bruge informationen.
Automatiserede interne processer med portalløsninger
En medarbejderportal kan opfylde flere behov end et klassisk intranet. En intern portalløsning kan bruges som et værktøj til at automatisere interne forretningsprocesser blandt andet ved at integrere virksomhedens mange it-systemer. Med en medarbejderportal kan I samle og strukturere virksomhedens mange informationer og give medarbejderne overblik og mulighed for let og hurtigt at finde den information, de søger.
Udvalgte cases
Vi udvikler software og it-løsninger designet og optimeret til at tackle præcis den problemstilling, vores kunder står overfor. Vi har mange års erfaring med udvikling af portalløsninger, integration på enterprise-niveau, og som uafhængig leverandør anbefaler vi altid de mest passende teknologi til det konkrete formål. Vi følger altid op med service – også efter udviklingsfasen.
Herunder vises et par udvalgte cases.
Statens Administration
Effektivisering og bedre service til 160 statslige kunder gennem brugervenlig kundeportal i Microsoft Azure.
Danske Professionshøjskolen
Praktikportalen, der årligt håndterer op mod 45.000 praktikforløb på tværs af de seks professionshøjskoler.
Energinet og Eloverblik.dk
Arkitekturanalyse, pretotype, udvikling og implementering af en portalløsning ovenpå den eksisterende datahub.
Kontakt
Langt de fleste private virksomheder og offentlige organisationer har over en årrække gennemgået en digital udvikling, så teknologien nu spiller en afgørende rolle, når nye produkter skal lanceres, brugeroplevelsen skal forbedres, eller interne processer skal optimeres. De teknologiske muligheder smelter sammen med din kerneforretning i form af innovative muligheder og agile arbejds- og udviklingsprocesser. Lad os hjælpe med at indfri jeres digitale potentiale. Vi følger altid op med service – også efter udviklingsfasen.
Lise Vestergaard
Sales Director
Tlf. +45 22 23 65 92
E-mail