Om Systemintegration
Cloud, on-premise, legacy, web, ERP, Office, mail? Lad os binde det hele sammen med systemintegration. Langt de fleste virksomheder har i dag mange forskellige it-platforme og -systemer, som nødvendigvis må arbejde sammen, hvis interne arbejdsprocesser i virksomheden skal automatiseres. Hos Commentor har vi mange års erfaring med systemintegration, og vi har blandt andet kompetencer inden for integration af systemer med forskellige teknologier, aldersmæssig spredning og minimal åbenhed.
Vi tager udgangspunkt i jeres situation og leverer den systemintegration, som passer jer
Vi har arbejdet med systemintegration i mange år, og vi ved derfor, at ikke alle virksomheder har den nyeste teknologi. Vi har arbejdet med mange former for integration lige fra ESB-løsninger til mere simple point-2-point integration, og vi kan rådgive jer om muligheder, der passer til jeres virksomhed. Hos Commentor tager vi udgangspunkt i jeres virksomheds behov, og de it-systemer, I har i forvejen. Vi udarbejder en fremtidssikret integrationsløsning til jer, som bygger på jeres nuværende situation.
Med en systemintegrationsløsning fra os får I blandt andet:
- Automatiserede arbejdsprocesser gennem integration af jeres eksisterende it-systemer
- Integration af nye it-løsninger og jeres eksisterende systemer
- Adgang til eksisterende systemer gennem selvbetjeningsplatform, mobile løsninger eller portaler
Udvalgte cases
Vi udvikler software og it-løsninger designet og optimeret til at tackle præcis den problemstilling, vores kunder står overfor. Vi har mange års erfaring med Application Management Service, integration på enterprise-niveau, og som uafhængig leverandør anbefaler vi altid de mest passende teknologi til det konkrete formål. Vi følger altid op med service – også efter udviklingsfasen.
Herunder vises et par udvalgte cases.
Pensionsinfo
Integrationsløsning til 26 dataleverandørers systemer. Udviklet på moderne Azure cloudarkitektur.
Kamstrup
Integrationsløsningen mellem Kamstrups og Ørsteds it-løsninger, samt et rapporterings- og settlementværktøj.
Synoptik
Applikationsudvikling og Azure-baseret integrationsløsning til Synoptiks POS-system muliggør ny service.
Kontakt
Langt de fleste private virksomheder og offentlige organisationer har over en årrække gennemgået en digital udvikling, så teknologien nu spiller en afgørende rolle, når nye produkter skal lanceres, brugeroplevelsen skal forbedres, eller interne processer skal optimeres. De teknologiske muligheder smelter sammen med din kerneforretning i form af innovative muligheder og agile arbejds- og udviklingsprocesser. Lad os hjælpe med at indfri jeres digitale potentiale. Vi følger altid op med service – også efter udviklingsfasen.
Lise Vestergaard
Sales Director
Tlf. +45 22 23 65 92
E-mail